Повернення та обмін
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
- Обміняти товар належної та неналежної якості.
- Повернути товар належної та неналежної якості.
- Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
- Товар, у котрого є чек;
- Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
- Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару Належної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- Повідомте про намір повернути оплачений товар;
- Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
- Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою - м.Калуш, вул. Зелена, будинок 15
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.